Shop Mobile More Submit  Join Login
Fella shinigami sama by Pushok-12 Fella shinigami sama by Pushok-12
Shinigami chop!!!!

Add a Comment:
 
:icondragonsofshadows:
dragonsofshadows Featured By Owner Nov 14, 2009
OMG that is soooo template tastic!
Reply
:icongraysayell:
GraySayell Featured By Owner Oct 29, 2009  Professional Interface Designer
Great entry to the contest, good luck ;)
Reply
:iconpushok-12:
Pushok-12 Featured By Owner Oct 29, 2009   Digital Artist
thanks
Reply
:iconshadowobsession999:
shadowobsession999 Featured By Owner Oct 28, 2009  Hobbyist General Artist
This one is my favorite out of them all.
Thank you for adding Soul Eater in this contest. I love you. <3
Reply
:iconpushok-12:
Pushok-12 Featured By Owner Oct 29, 2009   Digital Artist
thank you
Reply
:iconshadowobsession999:
shadowobsession999 Featured By Owner Oct 29, 2009  Hobbyist General Artist
My pleasure!
Reply
:icontherealchristh:
TheRealChristh Featured By Owner Oct 26, 2009  Hobbyist Digital Artist
epic...
Reply
:iconh-the-bunny:
H-the-Bunny Featured By Owner Oct 26, 2009   Traditional Artist
Yosu, chasu, OOOOSU!! = Hi, hi, HELLOOOO!!!
Reply
:iconpushok-12:
Pushok-12 Featured By Owner Oct 26, 2009   Digital Artist
;)
Reply
:iconh-the-bunny:
H-the-Bunny Featured By Owner Oct 26, 2009   Traditional Artist
Hahahaha!!!! If there was vote, i'd vote this 100000000000%!!!! xDD
Reply
:iconsmiley12-34:
Smiley12-34 Featured By Owner Oct 26, 2009
Yay god of death! :P
Reply
:iconshengdaflashpro:
ShengDaFlashPRo Featured By Owner Oct 26, 2009  Student Digital Artist
lawl~ very nice!
Reply
:iconsoulxmonkey:
SoulxMonkey Featured By Owner Oct 25, 2009  Hobbyist Digital Artist
OHH LOL ITS SUCH A CUTE SHINIGAMI. so much cuter than ryuuk :P
Reply
:icondamnedechidna:
DamnedEchidna Featured By Owner Oct 25, 2009
Yay! Shinigami sama!
Reply
:icondomzino:
Domzino Featured By Owner Oct 25, 2009  Student Digital Artist
HOMYGOD SOUL EATER!!!1

I love you :iconiloveitplz:
Reply
:iconpushok-12:
Pushok-12 Featured By Owner Oct 25, 2009   Digital Artist
thnks
Reply
:icondrandula:
drandula Featured By Owner Oct 25, 2009
:wtf:
Reply
:iconpushok-12:
Pushok-12 Featured By Owner Oct 25, 2009   Digital Artist
:skull: - shinigami
Reply
:icondrandula:
drandula Featured By Owner Oct 25, 2009
Yeah I know, but that was first reaction :P
But but this is really good :la:
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
October 25, 2009
Image Size
114 KB
Resolution
604×843
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
2,047 (1 today)
Favourites
96 (who?)
Comments
19
×